طلاب الثانوية بالقليوبية: "صعوبة الامتحانات أفقدتنا الأمل فى النجاح"
13/June/2017
سادت حالة من الغضب بين طلاب الثانوية العامة
فى القليوبية,بسبب صعوبة أمتحان الجبر، وقال طلاب: "احنا كنا بنذاكر علشان نجيب
99% بصعوبة الامتحانات دى مش هنجيب 60%".
كانت مديرية التعليم ...