اخر الأخبار

فن وثقافة

العوضى يكشف حالة زوجته ياسمين عبد العزيز الصحية

الأحد 18/يوليو/2021 - 03:49 م
صدى العرب
طباعة
متابعات
أكد الفنان أحمد العوضي زوج الفنانة ياسمين عبدالعزيز، استقرار حالة زوجته الصحية، نافيا صحة ما تردد عن عدم استقرار حالتها خلال الساعات القليلة الماضية.

وقال العوضي، لوكالة أنباء الشرق الأوسط اليوم الأحد: "الحمد لله حالة ياسمين تشهد تحسنا ومستقرة"، معربا عن استيائه إزاء ما تردد عن الحالة الصحية لزوجته.

وأضاف العوضي: "لم أدل بأي تصريح عن حالة ياسمين، غير أنني طلبت فقط من جمهورها الدعاء لها بالشفاء العاجل".

وكانت ياسمين عبدالعزيز قد أجرت عملية جراحية أمس في إحدى المستشفيات الخاصة، وطلب الفنان أحمد العوضي، الدعاء من الجمهور مجددًا لزوجته الفنانة ياسمين عبد العزيز، بعد دخولها غرفة العمليات.

كتب أحمد العوضي: «يمكن ببان  قدامكم دايما قوي .. لكن الحقيقة أنا دلوقتي أضعف إنسان علي وجه الأرض عشان أنا روحي مش معايا ... أنا ضعيف جدا من غيرك إنتي لازم تبقي كويسة ولازم تقومي بالسلامة ...   أنا لأول مرة أكتب من غير ما أكون مفكر أنا بكتب إيه وهكتب إيه ... بس انتي هتقومي إن شاء الله بإذن الله عشان إنتي وعداني وعد وهتتفذيه».

وتابع قائلًا: «أنا عاوزك تبقي كويسه وتقومي عشان اقولك اني لو كنت ببينلك اني بحبك مره فالحقيقي واللي جوايا اني بحبك الف  مره ... وانا دلوقتي مش قوي زي ما انتي بتشوفيني انا دلوقتي ضعيف ضعيف جدا .. لحد ما تقوميلي تاني عشان زي ما انتي بتاخدي قوتك مني انا كمان باخد قوتي منك».

واختتم أحمد العوضي، حديثه قائلاً: «قومي عشان انا بحبك...  بحبك اكتر بكتيير من كل الكلام اللي انا كتبته .. اكتر بكتير من كل اللي عدينا بيه مع بعض من ايام حلوه ومواقف صعبه مرت علينا ... اكتر بكتير حتي من الموقف اللي احنا فيه دلوقتي .. انا بحبك  .. ادعولها تقوم بالسلامه زي ما انتو دايما بتدعولها بالنجاح والتوفيق .. هي دلوقتي محتاجه دعواتكم».

وقد تصدر اسم الفنانة ياسمين عبد العزيز، قائمة تريند جوجل بأكثر من 20 ألف عملية بحث خلال الساعات الماضية، وذلك بعدما كشف شقيقها الفنان وائل عبد العزيز، عن تطورات حالتها الصحية مؤكدًا أنها خطرة، أثناء خضوعها لجراحة عاجلة مساء أمس السبت، وطالب جمهورها بالدعاء لها.

إرسل لصديق

ads
ads

تصويت

ما هي أسباب زيادة الجرائم في المجتمع؟

ما هي أسباب زيادة الجرائم في المجتمع؟

تابعنا على فيسبوك

تابعنا على تويتر